شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

در طول سالها ، مدیریت کامپیوترها ساده تر شده است ، سخت افزارها و نرم افزارها قابل اطمینان تر شده اند ، استفاده از سیستم های عامل ساده تر و بسیاری از وظایف مدیریتی به صورتی کاملا اتوماتیک انجام می شوند. با این حال بروزرسانی نرم افزارها همچنان یکی از مواردی است که به صورت مداوم نیاز به توجه دارد. صدمات ناشی از عدم نصب و یا عدم نصب به موقع بروزرسانی های نرم افزاری می تواند موجب بروز صدمات جبران ناپذیری شود. اگر کامپیوترهای شما به جدیدترین بروزرسانی های نرم افزاری مجهز نباشند می توانند توسط هکرها و از طریق آسیب پذیری های نرم افزاری مورد حمله و سو استفاده قرارگیرند. آلوده شدن کامپیوترهای بیشتر در یک شبکه ، از دست رفتن و یا سرقت اطلاعات حساس ، کاهش زمان خدمت دهی کامپیوترهای خرید شارژ ایرانسل ، شارژ ایرانسل یک شبکه تنها گوشه کوچکی از مشکلاتی هستند که ممکن است بدلیل عدم بروزرسانی مناسب نرم افزارها بوقوع بپیوندند.
پیاده سازی و پیکربندی WSUS ، قسمت سوم خرید شارژ ایرانسل ، شارژ ایرانسل – معماری WSUS
چنانچه سری مقالات “پیاده سازی و پیکربندی WSUS” را تا به اینجا دنبال کرده باشید، در مقالات پیشین به معرفی WSUS و Group Policy های مرتبط با آن پرداختیم. در این قسمت قصد داریم تا نگاهی بر ساختار و معماری WSUS داشته باشیم. WSUS می تواند دامنه وسیعی از سازمان های کوچک تا بزرگ چند ملیتی را پوشش دهد. به طور کلی برای هر دفتر منطقه ای و یا شعبه ای از شرکت که بیش از ۱۰ کامپیوتر داشته باشد، و یا برای هر دپارتمان IT که نیاز به اعمال کنترل بر چگونگی دریافت بروز رسانی ها داشته باشد، نیاز به یک سرور WSUS خواهید داشت. به طورکلی، بدلیل ماهیت WSUS وعدم برخورداری از اولویت بالا در دسترس بی وقفه به سرورها، نیازی به در نظر گرفتن سرور پشتیبان (Redundant) برای این خرید شارژ ایرانسل ، شارژ ایرانسل سرویس احساس نمی شود. هر چند باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکل در سرور WSUS نیاز مبرم به بازیابی دیتابیس آن خواهید داشت. بنابراین باید از دیتابیس WSUS خود فایل پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز مشکل به سرعت آن را جایگزین و بازیابی نمایید. در ادامه به بررسی چگونگی طراحی معماری WSUS برای انواع شرکت ها می پردازیم.
کامپوننتی از WSUS در سمت کلاینت به شمار می رود که بروزرسانی های نرم افزاری را از سرور WSUS بر می گرداند (دریافت می کند) ، امضای دیجیتالی و الگوریتم رمزنگاری شده امن (Secure Hash Algorithm – SHA1) آنها را تایید می نماید و نهایتا دردسترس بودن بروزرسانی جدید را به کاربران اطلاع می دهد و در صورتی که برای نصب خودکار بروزرسانی ها پیکربندی شده باشد ، عملیات نصب را نیز دنبال می نماید. Windows Update اقدام به نصب بروزرسانی خرید شارژ ایرانسل ، شارژ ایرانسل ها طبق زمان بندی های از پیش تعریف شده می نماید و می تواند عملیات راه اندازی مجدد کامپیوتر را در صورت لزوم انجام دهد. اگر کامپیوتر در زمان نصب خاموش و غیرفعال باشد ، بروزرسانی ها می توانند در اولین فرصت ممکن بعد از راه اندازی مجدد کامپیوتر نصب شوند. در صورتی پشتیبانی سخت افزاری ، Windows Update می تواند کامپیوتر را به صورت خودکار روشن نماید و بروزرسانی ها را در زمان مقرر نصب نماید. لازم به ذکر است در Windows XP و Windows 2000 کامپوننت کلاینت WSUS با نام Automatic Update Client شناخته می شود.





:: برچسب‌ها: شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ خودکار ایرانسل , خرید شارژ خودکار ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: